fredag 6 januari 2012

EFIT - 4e Januari

Igår, eller.. nu borde det väl bli i förrigår, så var det EFIT, vilket står för Ett Foto I Timmen.
Alltså, man ska fota ett fotografi i timmen, och lägga upp det på sin blogg. För att läsa mer, eller också gå med, se EFITs hemsida.


00, Säger gonatt till Loke

10, Vaknade och läste lite

11, Inser att all snö från i natt har smält bort

O.o

12, sorterar vilka kläder som ska sparas, vilka som ska slängas och vilka som ska till Läkarmissionen

13, Hjälper till att lasta bilen till vända nummer två till tippen
 
14, Tar mig en välförtjänt kopp Te

15, Spelar ett dansspel med lillasyster


16, Gör balsam och en hårkur tillsammans med mamma och lillasyster


17, Har precis gjort några flaskor lotion som minskar menssmärtor

18, Börjar ett wordfeud-spel

19, Tittar på några filmer på youtube, här hur det har gått med hon som Chris Medina sjöng om i What are words

20, Han anar inte vad han har gett sig in på

21, Ritar en smiley i brist på annat att rita

22, Tittar på jätteroliga klipp från Dumma mig, och dess extramaterial


Sedan var min dag över och jag gick och lade mig.

2 kommentarer:

  1. Grattis till din första EFIT! =o)
    Jätteskoj att följa din dag! (((kram)))

    SvaraRadera
  2. Tack :) Det var ju roligt, så det lär definitivt bli fler dagar :D

    SvaraRadera